Sunday, November 28, 2010

amar y cocinar

Det er ingen tvil om at Bolivia er ein machokultur. Og eg skulle ønske at mennene her visste noko om kor heldige dei er med dei bolivianske damene. Virkar som om dei gjerne vil lage mat og gjere alt husarbeidet. Dessutan er det jo heilt sjølvsagt at damene ikkje skal gå ut aleine med venner utan at mannen er med. For å gje eit bittelite inntrykk av kor kravstore norske kvinner er, har eg sagt at eg vil ha ein mann som kan lage all maten og gjere alt husarbeidet. Eg vil ikkje løfte ein finger. I går var det ein mann som hadde tatt jobben seriøst og ville hjelpe til med å finne passende menn til meg og Elsa. Han hadde funne menn som kunne lage mat, men problemet var at dei kunne ikkje lage masse mat. For så stoooore som me er (eg velger å tolke det som høge) så åt me sikkert minst ein hest om dagen.

No comments: