Thursday, December 2, 2010

og sånn går no dagan

Klokka 7.55, gå heimanfra.
Klokka 8.10, sjekke om Enrequeta kontordame kunne snakke med meg, ho var opptatt med torsdagsandakt.
klokka 8.12, sette på kaffe på skulen, og skrive timeplan på tavla.
klokka 8.17, si god morgen til verdas beste elevar.
klokka 8.25, snakke med Enrequeta og audmjukt innrømme at eg har mista carneet (identitetskortet) og må reise til Sucre for å få tak i eit papir.
klokka 8.27. kopiere Enrequeta sin kopi av carneet mitt og betale det skulen skyldar kontoret for november.
klokka 8.35 ta taxi til flyplassen og sende ein sms.
klokka 9.35 ville sende ein melding til men ikkje klare å finne telefonen, sur og sint for å ha mista telefonen også.
klokka 10.35. Finne telefonen i bagasjen eg hadde sjekka inn.
klokka 11.oo Innrømme audmjukt til ein politimann på migrasjonskontoret i Sucre at eg har mista carneet. Bli sendt vidare
klokka 11.01. Innrømme audmjukt til ein politimann på migrasjonskontoret i Sucre at eg har mista carneet. Bli sendt vidare
Klokka 11.02 Innrømme audmjukt til ein politimann på migrasjonskontoret i Sucre at eg har mista carneet. Få beskjed om å gå til ein advokat.
klokka 11.20. Innrømme audmjukt til ein advokat at eg har mista carneet. Spørja om ho kan skrive ein søknad for meg.
klokka 11.25. Bli litt fasinert over at advokaten deler kontor med faren sin som er lege og bli fasinert over årgangen på datamaskinen hennes.
klokka 11.30. bli facinert over at i dokumentasjonen fra notarioen som eg hadde i mappa har dei skrive klokkeslett og dato med bokstavar (klokka fem og femten minutt, dagen i dag onsdag, femtende september det året totusen og ti)
klokka 12.55. Gå tilbake på migrasjonskontoret og levere inn papir. Få ein kvitering.
klokka 12.15 Gå til ein anna mann ved ein anna pult på migrasjonskontoret for å få ein ny kvitering.
klokka 12.30. Trekke kølapp i banken.
klokka 12.50. Vise fram kviteringa fra migrasjonskontoret, betale 100 bol og få ei kvitering i 3 eksemplar, stempla og signert.
klokka 13.10. Ete chili con carne på joyride og snakke med ein backpacker.
klokka 14.25. Gå innom ei kopisjappe og kopiere passet og kopien av carneet.
klokka 14.35. Levere kviteringa til ein av mennene på migrasjonskontoret. Vente på at han får henta eit papir ut fra safen, skrive litt på data, skrive med sirlig håndskrift inn i ei bok og gitt meg ei ny kvitering på at eg har betalt og ei mappe.
klokka 14. 50 Levere mappe med kvitering, søknad fra advokat, passkopi og carnetkopi til ein anna mann på migrasjonskontoret.
klokka 15.15, limonada, ensalada de frutas og internett på Napolitana.

No comments: