Tuesday, April 6, 2010

All in one combo player

Har i dag vore på Canchaen og kjøpt kasettspelar. Må jo innrømme at det er ei stund sidan sist eg kjøpte noko som kunne spele kasettar, men no har eg altså fått meg kasettspelar. Men, nå skal det seiast at kasettar er ikkje det einaste som kan spelast på dette vindunderet, eg nemner i fleng: kasett, dvd, svcd, vcd, mp3... Så nå skin den nye maskina mot mi i nydeleg metalic sølv, og dersom eg ikkje er heilt fornøgd med lyden kan eg jo trykke på dynamic bass x boost knappen så den lyser raudt.

For eit kjøp!!!!

Bolivia har heldigvis nok av mogelegheiter for å leve ut ein halling sine harrybehov.

1 comment:

Ovidie said...

ooo! Den må æg sjå! forresten du har fått någe m 200 så he besøkt bloggen din ;) Alle sammen: Telleren ligger nederst ;-) Fekk så lyst å erta dg litt ;-) (Husk: på min æ d 14485 stk, så he besøgt HAHAHA! )