Friday, September 25, 2009

Trim for eldre.

På onsdag stod eg tidleg opp fordi ei eg kjenner lurte på om ville vera med på trim. Ganske spent køyrde eg avgarde litt før seks etter frokost og kaffi. Etter kva eg hadde forstått var det Florida på 33 og reisten var damer på rundt 50-60. Kva slags trim er det? Når folk var på plass (ein halv time etter meg, eg hadde misforstått tidspunktet, og ein halv time er mykje når det er før sju om morgonen), hadde me det veldig gøy alle saman. Dei skulle planlegge ein leikekonkurranse, så dei måtte øve seg på å leike. Dei 7 cholita-damene på 45-70 med skjørt og skaut var like ivrige alle saman. Poenget var å lenke seg saman og dra ut ein og ein. Både Rut og Olga hadde nok jobba hardt opp gjennom for dei hadde skikkelege musklar i armane. Halv åtte var termosen med te tom, lattermusklane var slitne og planane var klare for leikekonkurransen. I kveld skal dei konkurrere. EG håpar dei vinn turen sin til La Paz.

No comments: